26 Haziran 2005

Haziran da Bitiyor

Haziran da bitiyor. Hiç bir şey yapmadan. Onu süsleyemeden, yaşamın güzel bir parçası kılamadan. Oysa haziran çocukluğumun güzel aylarından okullar tatil oldu ayı, sıcak günlerin başlagıcı. Haziran da bitiyor ve ben hiç bir şey yapmadan sadece boşlukta duruyorum.
Motor aldım. Kaza yaptım. İyiyim şimdi. Motora binmeye devam. En çok sevdiğim dönüşte Sirkeci Harem Arabalı Vapuruna binmek. Motosikletler sıra beklemeden binebiliyor. Hemen geçiyorum. Sonra motorumun üstünde oturup boğazı seyrediyorum.
Oysa Topkapı Sarayında karşılaştığım O Tayvan'lı kızla konuşabilirdim mesela.
Masterla ilgili de bir şey yapmadım.
Haziran da bitiyor, ama daha kötüsü bütün yaz bitecek bir şey yapmadan sonra yaşam.

1 yorum:

  1. neden bütün yaz bir şey yapmadan bitsin ki?
    eski kıral yolunu takip ederek yapılabilecek bir tur bu yaz için pek de anlamlı olur..

    YanıtlaSil

sensizlikte

  geleceğin en karanlık olduğu bir yerde bir ateş gibi sarıldığım sensin bir pınardan içer gibi öptüğüm bir dalganın denize vurması gibi yüz...