17 Mart 2012

Sana Varacak Otobüsler

Içtimalarda hüzün
İçtimalarda sen yoksun ve demir tabaklarda
İki yanım çiçek yürürken yalnızlığı
Lacivert bir hüzün, lacivertle gelen. 

Sana Varacak Otobüsler

1. Neşe
Dört yollarda sen
Kumrularda çınar
Kızılay'ın altı metro
Üstü yar

2. Neşe
Ankara'yı aradım adım adım 
Metro çıkışlarını, gri yağmurlu günleri aradım 
Bozkır boyunca gün batarken kuşları 
Ellerimde çiçekler vardı
Dudağımda çay içimleri
Kalbimde sen
Ama sen yoktun
Ansızın gelen mektup
Bozkırın ortasında duran çıplak bir ağaç 
Kırlangıçların kavisleri şehrin üzerinde 
Sana varacak otobüsler kalkmıyordu Güvenpark'tan
Ben kırmızı ışıkta beklerken tüm şehrin önünde
Ellerimde solmuş çiçekler sarı, kırmızı, erguvan
İnan hep seni aradım
Ellerimde çiçekler sarı, kırmızı, erguvan
Ve bu yüzden
Uygun adım yürürken sabahları
-Sabahlar o zaman solmuş çiçekler gibidir- 
Seni düşündüm
Sana üşüdüm
Bulamadım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sensizlikte

  geleceğin en karanlık olduğu bir yerde bir ateş gibi sarıldığım sensin bir pınardan içer gibi öptüğüm bir dalganın denize vurması gibi yüz...