15 Kasım 2005

Kaza Yapalı




Kaza yapalı üç hafta kadar bir süre oldu sen ona bir ay de. Evde otururken fotoğraflara bakıyordum öyle. Alıp başımı gidesim geldi. Ama koltuk değnekleri dur yerinde dedi, daha çok beklemen lazım, kaza yapalı şu kadar oldu diye yazılar yazman lazım dedi.
Bu yaz kalkarsam ayağa inşallah, doğu anadolu turu yapmak istiyorum, İstanbul, Adana, Hatay, Şanlıurfa, Mardin, Tatvan ve en çok Tatvan'dan feribota binmek istiyorum, Tatvan-Van, Ağrı, Hopa, Karadeniz'den geri dönüş. Gidip gidemeyeceğimi bilmiyorum sanırım bunu koltuk değneklerine sormalıyım.




Eğer bu yazı ilginizi çektiyse bu yazılar da ilginizi çekebilir:

Yaşam ve Motosiklet > Yollar > İstanbul-Trabzon

Fasulyeden Katıldığım Oyunlar ve Motosiklet Kazası

2 yorum:

  1. Dostum bence bu istirahat süresince motoru büyütmeli ve arkana seyahat için şimdiden(fırsattan istifade)özel birini ayarlamalısın..:)
    Koltuk degneklerine gelince.. merak etme onlar seni terk edecektir...

    YanıtlaSil
  2. Akkoca bende bu baht varken ancak seni ayarlarım arkama, hem böylece motoru büyütmeme de gerek kalmaz. Gezilerimin finans sorunu da kalmaz. Artık miyami parasından biraz ayırsın ikteker yolculuğumuz için. :)

    YanıtlaSil

sensizlikte

  geleceğin en karanlık olduğu bir yerde bir ateş gibi sarıldığım sensin bir pınardan içer gibi öptüğüm bir dalganın denize vurması gibi yüz...